Этно-мәдени білім беру тұжырымдамасын іске асыра отырып,
мектеп-гимназиядағы оқу тәрбие үрдісін тұлғалық бағдарлы
мазмұнда жүргізу.
Міндеттері:
1. Оқу тәрбие үрдісінде оқушы тұлғасын әлеуеттендіру мүмкіндіктерін кеңейту
2. Рухани және адамгершілік құндылықтар негізінде тұлғалық ұжымдық және рефлексиялық әрекеттерді дамыту.
3. Жеке және өмірлік өзін-өзі танытуына ықпал ететін бейіндік оқытуды жүзеге асыру (қоғамдық – гуманитарлық, жаратылыстану-математика)
4. Ақпараттық және әулеметтік дағдыларды қабылдау арқылы әлеуметтік қажеттіліктерді қалыптастыру.
5. Бағдарлы білім беру бағытында авторлық, бейіндік бағдарламалар құру
Мектеп-гимназияның ғылыми-әдістемелік тақырыбы:
Ғылыми негізінде білім беру және инновациялық технологияларды меңгере отырып, білім беруді демократияландыру әрі ізгілендіру